Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

18 Şubat 2011 Cuma

Ödülüüüümmmmmm:))))))))

Stilini çok beğendim ve severek izlediğim blogger'm Yasemin Aslı tüm izleyenlerine bu ödülü göndermiş. Bende bana kim gönderecek acaba diye beklemedeydiiim kiii beni çok mutlu etti. Kendisine tekrar teşekkür ediyoruuumm. :))))
Ödülü en çok izlediğim 5 bloğa göndermem gerekiyor. Aslında seçim yapmak çok zor çünkü özellikle hergün bu sayı artıyor ama yinede ne kadar zor olsada en çok sevdigim 5 bloğu yayınlıyorum. Yasemin Aslı'yı üstte yazdığım için tekrar yazmıyorum onun dışında :))
                                            Fashion House by Zeto
                                            Stil Direktörü
                                            Did Dans La Mode
                                            Maritsa
                                            Kürk Mantolu Madonna

Hiç yorum yok: