Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

25 Ağustos 2011 Perşembe

Yeni Ojelerim :)


Bu renklerin arasından en çok sevdiğim renkler Flormar 429 ve tabiki 431. Tek kat sürümde bu rengi elde edebilirsiniz ama daha dayanıklı olsun derseniz eğer bence 2 kat sürün. Çünkü 1 gün tırnagımda olmasına ragmen orta parmagımda gördüğünüz gibi uçlardan hemen çıktı.

Flormar Neon N007 
Bu rengi 2 kat sürünce elde ettim kesinlikle ilk sürdüğünüzde şişesindeki görüntüyü vermiyor ki hala o görüntüyü vermedi gibi geliyor cünkü ben ojeyi sürdükten sonra tırnagımdaki o çizgiyi görmek istemem. 3 kat yeterli gibi sanki :)



alix avien 159 içinde minik pembe ışıltılara sahip tam bir şeker pembe. Yapısı biraz hafif şişedeki rengi elde etmek için 3 kat sürmek gerekiyor. Nedense benim öyle favori rengim olamadı bu pembe amayaklarda kesinlikle favorim çok güzel duruyor :)

Veee gelelim Flormar 431 ve Flormar Supershine 48'e .. Twitter'daki arkadaşlarım bilirler 431 aşkımı. Resmen bu renge aşık oldum ve sürmeye bile kıyamıyorum bir kere sadece sizlere göstermek için sürdüm. :) Onun dışında yine tam bütün tırnaklarıma süremedim hala tek tek sürmelere devam ediyorum çünkü 431i elime alırsam bidaha bırakamam:) 
Flormar Supershine 48'de bu yazdıklarımın yanında biraz ezilmiş gibi oldu ama SuperShine serisindeki tüm renkleri seviyorum. ama bu mor kesinlikle daha farklı duruyor. İçimde ışıltıları olmamsına ragmen parlak durması çok güzel oda sürmeye kıyamadıgım ojelerimin arasında malesef. 2.şişelerini aldıktan sonrancak bunları kullanmaya başlayabilirim:p

Hiç yorum yok: