Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

3 Eylül 2011 Cumartesi

Watsons alışverişim


Watsons biralı şapuan ve saç maskesinden çok memnun kalan arkadaşlarımın önermesiyle aldım. Veeee sürpriz olmadı tabiki bende memnun kaldım. Harika bir ürün ikiside. ama siz siz olun benim gibi elinizi bolalıştırmayın ve bu şampuan ve saç maskesinden az az kullanın çünkü ben baya bol dökmüş olucam ki saçımdan 1 süre arındıramadım duşta uyuycaktım neredeyse:)
Baya bir ah ettim ama sacımı tararken tarak resmen kaydı saçlarımda harika bişey oldu. Ben genelde tararken saçlarımı çok dökerdim ama bu sefer öyle bişey olmadı kesinlikle tavsiye ediyorum. :) Ve biralı falan dediğime bakmayın kokusu muhteşem bişey. Saçlarımı 2 günde 1 yıkayan insanım hala kokusunu duyabiliyorum saçlarımda.


Superdrug Essential Göz Makyaj Temizleyicisi: 3tl bişeydi ve böyle bişeyede ihtiyacım vardı deneme amaçlı aldım. Kokusu harika. aynı zamanda hemen çıkarıyor saatlerce uğrastırmıyor yani sizi fiyatına göre iyi bir ürün tabi büyük hayalleriniz olmasın bu ürüne karsı yinede fiyatına göre baya iyi :)
Veee Ipek Pamuk bu üründe bloglar arasında iyi 1 duruma sahip ama ben memnun kalmadım malesef. Böyle makyaj olsun oje olsun çıkartırken gırçç gırçç sesler çıkarıyor ve sert. Kötü yani ona negatif puan veriyorum. :p Şimdilik aldıklarım bu kadar. Diğer postlarda görüşmek üzere :)

Hiç yorum yok: