Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

28 Şubat 2012 Salı

Avon Alışverişim!




Rujların swatchları için üzgünüm ama elimden ancak bu kadarı geldi. Tabiiki bu konuda ilk postum olduğu için olabilir :)
İlk sırada olan Sunset, ortada ki Fuschia Fever ve en sonda ki Rosy Resistance.
Bu benim bu ay ki Avon alışverişim. Saat takıntım var, bu saati gerçekten çok beğendim ve benim olduuu:)
Güya kendimce her kampanya sadece bir ruj alacaktım ama gelin görün ki yine hep ruj aldım. Neyse fazla ruj göz çıkarmazzz diyorum:p
Ürünlerin tanıtımına gelirsek;
Top allığı biten ürünlerimde görmüştünüz tekrar yeniledim abartı duran allıkları sevmiyorum bu allık oldukça sade ve güzel duruyor.
Ultra Color Rich Moisture Seduction Ruj - Fuschia Fever oldukça yumuşak bir sürüme sahip ve çok güzel renk veriyor tabii fazla bir k Avon kalıcılık beklememek lazım.
  Glazewear Silky Shine - Sunset bilmeyen yoktur herhalde bu ruju varsa da çok ayıp ediyorsunuzz :) Oldukça harika bir ruj ben bir tane daha bitirmiştim bu üründen ve yeniledim.
Extra Lasting Uzun Süre Kalıcı ve Dolgün Görünüm Veren Ruj - Rosy Resistance: Daha önce bu rujun Pink for Live adından da anlaşabilecegi gibi pemve bir ruju vardı ve dolgunlaştırması iyi ki ben pek gerek duymuyorum ama ütüme dolgunlaştırıcı tarafını uygulamadığınız zaman ruj mat duruyor ve kesinlikle bulaşmıyor. Ben çok memnun kaldım büyük ihtimalle seriyi tamamlayacağımm:)

Hiç yorum yok: