Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

13 Mart 2012 Salı

Eczanemizde.com Alışverişim!



Avene termal suyunu neredeyse her eczaneye sordum ve hiçbir yerde bulamadığımdan kendimi Eczanemizde.com'un kollarına attım ve ta taaaammmmm! Avene Termal Suyum, Rosense Gül Suyum ve Neutrogena Visibly Clear Yüz Temizleme Jelim bizlerle.
Öncelikle siparişimi gece 2'de verdiğimi düşünürsek 2 gün içinde elimdeydi. Çok beklemeyi sevmem özellikle yeni gelecek ciciler için çok sabırsızımdır ve beni hiç bekletmeden çok meraklandırmadan testerlarla birlikte kolimi hemen gönderdi. Bu yüzden Eczanemizde.Com'a çok çok çokk teşekkür ediyorum. :) Gelelim ürünlere.  Öncelikle Avene Termal Suyu'nu anlatmak istiyorum. Ben öncelikle bu ürünü Viva'cığımın bloğunda gördüm . Hassas ciltler için oldukça iyi bir ürün. Kızarıklıkları yatıştırıp gözenekler içinde iyi geliyorr. Aynı zamanda epilasyon sonrasıda kullanılabiliyor ve makyaj sabitleyici! Daha ne olsun yani dimi ama :)
Rosense Gül Suyu: Ben gül suyunu tonik niyetine kullanıyorum ve oldukça iyi gelen bir ürün bu. Gözenekler ve siyah noktalar için özellikle gül suyuyla yapılan maskeleride öneririm çok yararlı. (Yakın zamanda gül suyu maskesini paylaşıcam, takipte kalın) =)
Neutrogena Visibly Clear Pink Grapefruit Facial Wash: Cildim için Avon'un peeling etkili yüz temizleme jelini kullanıyordum ama gelin görün ki yağlandırmasın derken cildim çok kurudu. Bende çareyi bu temizleme jelinde buldum. Umarım bu da aynı şekilde kurutmaz. Yoksa daha kaç tane daha ürün denemem lazım bilmiyorumm.

Şimdi geleliim testerlarımıza. Eczanemizde.Com'a siparişlerimi verirken tester ürün göndermelerini istedim ve onlarda bu isteğimi kırmayıp göndermişler çokkk mutlu oldum. =)
La Roche Posay Effaclar K ve Effaclar H'ı göndermişler K'yı çok merak eddiyordum zaten deneme fırsatım olduğu için çok şanslıyım ki La Roche Posay'in Miseller Solüsyonu'nu denedim. Çok Memnun kaldııımmm. Yağlı bir his bırakmadı . Genelde makyaj temizleyiciyle yüzümü temizledikten sonra o yağlı his gitsin diye yıkardım bunda öyle bir derdim olmadı ve yüzümü ymuşacık yaptı. Kesinlikle Alıncaklar Listesi'nde şuan =)

2 yorum:

Miskin Kek dedi ki...

Favori eczanem :)

Güle güle kullan. Avene termal su harikadır,candır.

Özgem Metin dedi ki...

Benimde artık favori eczanem oldu hızıyla, anlayışıyla. Teşekkürler tatlım. :) Avene termal su için daha deneme fırsatım olmadı ama ümidim bu yönde. =))