Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

18 Mayıs 2012 Cuma

Bitirdiklerim!


Bu ay tam tamına 4 parfüm bitirdim açıkçası üst fotoğraftaki Little Black Dress bittikten sonra diğerlerinin kokusunu yeterli bulamadım ve bol bol kullanınca bittiler :)
Avon Naturals Çilekli ve Mangolu Vücut Losyonu - Meyve kokulu kremlere bayılırım bu kremde oldukça güzeldi bi daha alırım hem fiyatıda uygun.
Avon Pata Krem Fondöten - Bu fondöten harika harika ötesi hatta o kadar çok beğendim bittiği gibi yenisine geçtim.
Avon Havaiian Shores Parfüm: Avon'dan rica ediyorum bu güzel yaz kokusu lütfen tekrar kataloga gelsin atmaya kıyamıyorum.
Ojesil Aseton: Bu asetonu gördüğünüz her yerde yolunuzu değiştirin o derece kötü. Düz renk ojeyi çıkartmaktan bile aciz aseton demeye bin şahit lazım
Flormar Oje Kurutucu: Yenisi geldi.
Little Black Dress Parfüm: Kaçıncı şişem bilmiyorum ama stoklarım tükendi artık indirime girdiği an tekrar stokluyorum. Yaz için uygun değil diyenler varmış ama benim yaz kış severek kullandığım bir parfüm. :)
Avon Secret Fantasy ve Fire me up Parfüm: Secret Fantasy çok şekerli bulduğum için yaın bayma olasılığı yüksek o yüzden kışa tekrar alabilirim diğeri zaten katalogta yok ama gelirse sarısını kesinlikle tavsiye ediyorum. İsmini hatırlamıyorum sarı yeşil kapaklı :)
Birde pamuğum vardı bitenlerde ama onun poşetini odamı temizlerken atmışım:)
Avon Glimmerstick Blackest Black Göz Kalemlerim çok çok çokkkk seviyorum hala stoğumu eritemedim 10 tane daha var ve çok seviyorum gözümde tek akmayan kalem olur kendileri :)


Hiç yorum yok: