Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

5 Şubat 2013 Salı

Oriflame Alışverişi


Yüz temizleme jeli alayım derken yine neler neler almışımm=)
Pure Skin Yüz Temizleme Jelini alırken toniğinide alayım dedim ve gerisi geldiii.
Neutrogena'nın pembe greyfurt özlü yüz temizleme jelini bitirdim ve çok memnun kaldım ama değiştireyim bu sefer farklı bişey alayım beğenmezsem geri dönerim dedim ve Oriflame'in yüz temizleme jelini aldım. Denedikçe nasıl olduklarını sizlere bildireceğim efenim.
Misso parfümünün kokusuna bayılıyorummm keşke bide kalıcı olsaydı ama 1 saat sonra hiç koku falan kalmıyor sürekli tazelemek gerekiyor .. 
Badem yağı barındıran bu el kreminden daha öncede kullanmıştım ve memnun kalmıştım şimdi tekrar benimle.
Ve optimals serisinin Göz bakım kreminide aynı şekilde bir süre kullandıktan sonra size bildireceğiimmm .


Feetup ayak kremi, Optifresh Beyazlatıcı Dişmacunu ve nature secrets roll-on .. Tamamen ihtiyaçç :)))


Hiç yorum yok: