Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

3 Şubat 2013 Pazar

Şubat Alışverişi




Uzun bir zaman sonra aranıza döndüm. İşe başladığımdan dolayı çok fazla internette zaman geçiremesem de ..
Aldıklarıma gelince; 
I Love .. serisi ne zamandır Watsons'larda bilmiyorum ama ben daha yeni gördüm ve en çok istediğim serinin duş jeli ve el kremini sepete attım. Body Butterları varmış bide ama benim girdiğim Watsons'ta kalmamıştı.
Watsons saç düzleştiriciyi 16.90 gibi bir fiyata aldım ve fiyatına göre gayet iyi. Benim saçlarım normaldede düz ama mat olduğundan dolayı biraz parlaklık için düzleştirmeyi seviyorum .. 
Avon arı sütü özlü el kremi, dudak balmı ve Colortrend simli oje . El kremi ve dudak balmının kokusuna bayıldııımm ve fiyatlarına göre ikiside oldukça iyi . Simli ojeninde çıkması çok zor malesef ama folyo tekniğiyle çıkarabilirsiniz.

Hiç yorum yok: