Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

18 Haziran 2013 Salı

Bitenler!


Bu ayın bitenleri neyseki makyaj malzemesi ürünlerimde var bitenler arasında . Bu sefer hep sevdiğim ürünler bitti. Yerlerine yenileri hemen alındı . 
1. Nina Ricci parfüm annemin hediyesiydi . Geçen yaz almıştı bitmesin diye 1 sene dolabımda süründü ama oda artık bitenler arasında . 
2. Avon Calming Effects Fondöten: Ben bu fondöteni çok seviyorum çok hafif bi fondöten. Benim cildimde çok fazla kapanması gereken bişey yok sadece renk vermesi için kullanıyorum . Denemek isteyen varsa bi sans versin. Genelde 16 - 17 tl civarlarında bir ürün. 
3. Oriflame Pure Skin Tonik: Ben bu ürünü yüz temizleme jeli için almıştım ama o kadar memnun kaldım ki anlatamam daha bitmeden yerine yenisi geldi. 
4. Rexona Cotton Deodorant : Kendisi sinema bileti için aldığım deodorant olur :p üstünde 48 saat falan yazdığına bakmayın 12 saat bile kalamıyor maalesef sürekli tazelemek gerekiyor 3 - 4 saat içinde.
5. Gliss Sıvı Saç Kremi : Saçlarım oldukça uzunn fakat ince telli olduğu için şampuandan sonra dolaşma sorunu oluyor ayrıca hacim veren şampuanlar kullandığım içinde saçım birtürlü yumuşamıyor. O yüzden benim 1 numaralı kurtarıcım olur kendisi. Stoklarım tükendiğinden yerine yenisi gelemedi ama bu sefer sarısını almak istiyorum . 
6. Avon İnfinite Seduction Parfüm: Bu parfümün kokusu harika hem vanilya hem baharatımsı olduğundan mıdır nedir hemen bitirmişim parfümü . Denemek isteyen varsa kullanmalı. İndirimde olduğu zamanlar 34 35 tl civarı oluyor fakat ben çok indirime girdiğini görmedim . 
7. Avon Colortrend Sıkıştırılmış Pudra: 3 - 4 senedir bu pudrayı kullanıyorum artık kaçıncı kullanışım bilmiyorum . Yağlı bir cilde sahibim ve bu pudra yağı emip cildi mat gösteriyor . Yağlı bir cildiniz varsa ve pudra arayışındaysanız alıp deneyin. Şimdi ambalajı değişmiş daha cici bir görüntüsü olmuş tabiiki hemen yeniledim. 

2 yorum:

Eda Özer dedi ki...

parfüm şişesi çok hoş :)

Özgem Metin dedi ki...

Bende çok beğeniyorum kapağı kaybolmamış olsaydı daha şirin bir görüntüsü vardı :)