Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

4 Ağustos 2013 Pazar

Watsons Bayram Indirimi

Watsons' ta bayram indirimi var dediler bende bugun ugramayi ihmal etmedimve gercekten fiyatlar o kadar dusmus ki Rimmel'in Apocalips rujlarinin tanesi 6, 50 gibi bi fiyata geldi ama tabi cok fazla stok kalmadan gidip almalisiniz. Benim gittigimde bile bazi renkleri kalmamisti.


Benim aldiklarimin cogu ihtiyac dahilinde alinmistir  rujlar haric. 
Fondotende hala istedigimi bulamamis biris olaraktan bu almis oldugum 4. Fondoten 1 ay icerisinde . Ama hala denemeye devam ediyorum. Sizinde yagli ciltler icin fondoten onerileriniz varsa paylasabilirsiniz. 
BB krem kullandim birsure fakat yagli ciltler icin iyi oldugunu dusunmuyorum. Sanki daha cok yaglandiriyor gibi geldi bana.

Sevgiyle kalin .. 

3 yorum:

BonBon dedi ki...

Sanırım ben de Apocalips almak için gideceğim :)

Eda Özer dedi ki...

güle güle kullan canım hepsini :) bu arada bende bloguma beklerim

Özgem Metin dedi ki...

kesin denemelisin Apocalips'lerin keşke diğer renkleride olsaymışda alsaymışım o derece güzeller. :)

Edacım çok teşekkür ederim . Hemen geliyorum:)