Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

18 Ocak 2011 Salı

Definitely, Maybe

Bu filmi izlemiş olanlar vardır. 2008 yapımı bir film. Yalnız ben daha yeni izledim. Genelde yaptığım bişeydir, her aksam mutlaka bir film. :) Ama bu filmi gercekten beğendim. Küçük kız o yaşına rağmen sorduğu sorularla oldukça şaşırtıcı. Film hakkında spoiler vermek istemiyorum. Kesinlikle izlemelisiniz, belki ... :)))))) Ama filmin konusunu kısaca yazabilirim:)

"Will Hayes karısından boşanma belgelerini yeni almıştır. 11 yaşındaki kızını okuldan almaya gittiğinde Maya cinsel eğitim dersi almaktadır. Maya'nın ona cinsellikle ilgili sorduğu soruları kaldıramaz ve konuyu değiştirerek annesine nasıl aşık olduğunu farklı hikayeler ve bir bulmaca şeklinde anlatmaya başlar."

Filmin IMDB puanı 7.3. İzlenmeye değer .. İyi seyirler:)

P.S. Başrolde Ryan Reynolds oynuyor kendisi tam bir harika ama bilirsiniz ki Scarlett  Johansson'ın eşi!

Hiç yorum yok: