Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

24 Şubat 2011 Perşembe

Burberry Prorsum Autumn/Winter 2011 Show

Burberry yani diyecek hiç bir lafım yok. Tek kelimeyle ifade edebilirim . ŞAHANE. Parlak montları hepsinden çok sevdim. Aslında hepsine bayıldım. Normalde hic bir erkek koleksiyonunu basından sonuna kadar izlememistim. Sarkıların etkisinden mi yoksa gercekten begendigim icin mi bilemiyorum ama Harika bir koleksiyon olmuş. Tüm kıyafetler birbirinden güzel. Göz atmanızı tavsiye ederim. :)

Erkek koleksiyonuna bunu diyen bayan koleksiyonuna bişey demeden durur mu sizce ? Yada şöyle söyleyelim; diyecek bişey var mı ki ? :) Kürk Ceketler, örgü-kürk üstler, şeffaf yağmurluklara bişey diyemiyorum bile o derece. Burberry Clutchlara ne demeli peki ? Nasıl asil ve şıklar. Ayakkabıların kaba duruşu bile nasıl güzel geliyor öyle insanın gözüne. Gözümü kırpmadan izledim . Tavsiye etmeyi falan bıraktım izlemeyen varsa kesin izlesin. :)

Hiç yorum yok: