Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

2 Mart 2011 Çarşamba

Bloguma Dokunma!

Ciddiyim şuan şoktayım. Noluyor ? Bloglar yasaklandı dediler ve gerçekten kendi blogumdan uzaklastırılmak çok içimi acıttı. Ama öyle bişey değildi yani. Atatürk'e hakaret eden birisiyle aynı konuma düşmüştük. O sayfayada girdiğinizde aynı yazı çıkıyordu hiçbirşey yapmadığımız halde hatta insanlara paylaşımcı yönümüzü açtığımız halde bizdede aynı yazı vardı. Ne oldu bilmiyorum ama DNS ayarlarımla oynamadığım halde şuan bloguma ulaşabiliyorum. Bu nasıl oldu bilmiyorum gerçekten. Ve tekrar yazabilmek çok güzel bişey. Ne wordpress ne de başka bi yer beni tatmin etmedi diyebilirim. Bir yabancılık çektim 2-3 günde olsa bana baya uzun bir süreç geldi. Şuan gerçekten anlam veremiyorum. Sanırım düşünce gücüm işe yaradı. :p Ama lütfen yine sabah kalktığımda blogum kapalı olmasın. Böyle ümit veripte kaçan bir arkadaştan farksız bir konuma düşecek. :( Sana sımsıkı sarmalandım blog'm özletme kendini e mi ? Hep yanımda kal. . .

Hiç yorum yok: