Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

14 Haziran 2011 Salı

Wishlist ~

Elbiseler H&M'e ait ve fırfırlı mavi elbiseye bayıldım . Fuşya ceketi gördüğümden beri istiyorum ama Zara'ya ancak İstanbul'a gittiğim zaman uğrayabilirim malesef Sakarya'da Zara yok. Fuşya tek omuzlu üstte H&M'e ait. Nar çiçeği pantolon burda Zara'ya ait olsa da çarşı pazar arayışına girip herhangi bir yerden bulmayı düşünüyorumm :) Babetler bu senenin rengi olan pudra rengi ve çok şirinler. Tabiki H&M. Color Block trendine uygun bir platform Zara'ya ait. Sarı çantanın güzelliğinden bahsetmek bile istemiyorum.. Cıvıl cıvıl bir ton. Melek kanatlı yüzük, papyon küpe, lip gloss ve güneş gözlüğü - H&M .

Tabii buradaki ürünler ne kadar istediklerim olsa da Sakarya'da H&M, Zara gibi markalar olmadığı için ben bu tarz elyalar arayışındayım. Sakarya'da olan arkadaşlar bulabildikleri zaman bana haber verirlerse çok sevinirimm:)

Hiç yorum yok: