Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

25 Eylül 2011 Pazar

Zoey Deschanel'in Yeni Dizisi: NEW GIRL!

Sizi müzisyen ve aynı zamanda aktris olan sevimli mi sevimli Zoey Deschanel'in yeni dizisi New Girl ile tanıştırmak istiyorum. Hayatımda uzun bir süredir beni böyle eğlendiren ve güldüren bir dizi izlememiştim. Tek kelime ile mükemmel bir şey. Bazı sahnelerde How I Met Your Mother'ı anımsatsa da onu bile geçer diyorum bu yeni dizi için. :) Özellikle Zoey Deschanel'in yani Jess'in yakışıklı bir çocuk gördüğünde gözlüklerini aşağı yukarı oynatması çok eğlenceli. Ve tabiki söylemek istediği çoğu şeyi şarkı olarak söylemesi de! :) Dizinin konusu yazmadan bu güzel detayları paylaşmak istedim ama aslında bu dizi 20 Eylül'de çıkmış. ama ben daha yeni izleme fırsatı bulabildim. Keşke daha önceden haberim olsaydı diyorum çok eğlenceli yarım saat geçirdim. Tamam sizleride daha fazla merak ettirmeden konusunu ve fotoğraflarını paylaşıyorum. :)


New Girl, Elizabeth Meriwether'ın (No Strings Attached) kaleminden çıkmış olan kadın-erkek ilişkileri üzerine bir sitkom. Dizi, sevgilisinden yeni ayrılmış bir genç kız olan Jess Day'in 3 erkekle aynı eve taşınmak zorunda kalmasıyla başlıyor ve insanlarla ilişkileri konusunda pek başarılı olmayan bu hanım kızımızın kendini geliştirme serüvenini konu alıyor. 




Hiç yorum yok: