Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

30 Ekim 2011 Pazar

Her Güne 1 Film / Green Lantern

Dün gece izlediğim ve saatin nasil gectigini anlamadigim fantastik güzel bir filmdi. Fantastik film sevenler kesinlikle izlemeli. Ben beğendim. Filme ilk baktigimda Ryan Reynolds ve Blake Lively için izlerim demiştim ama bu kadar begenecegimi tahmin edemezdim. :)



Filmin Konusu: Evrende barışı korumayı amaçlayan galaksiler arası bir hava filosunun üyesi olan, kendini dünya işlerinin dışında bırakarak, gizemli yeşil bir yüzüğe adamış bir test pilotunun hikayesinin anlatıldığı filmin kahramanı, yüzüğü olmadığında sıradan bir insandan farkı kalmayan, Justice League Of America'nın kurucularından Green Lantern'dan başkası değil.


Oyuncular: Ryan Reynolds, Blake Lively, Tim Robbins, Mark Strong, Peter Sarsgaard

Süresi: 105 dk.


3 yorum:

feriha dedi ki...

sanırım izlemeliyim tereddütte kalmıştım ama izlesem iyi olacak heralde

♡ ♥♕Butik Merve♕♥♡ dedi ki...

bu tarz filmleri sevmiyorum genel de ama izliycem önerinle:)

Özgem Metin dedi ki...

Kesinlikle tavsiye ediyorum :) ki yoksa bnde bu tarz fimleri çok izleyen biri değilimdir :)